Despre mine

Fotografia mea
Theta Healing România - Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008

10/21/2014

Regretele


Regretul pentru trecut sau grija zilei de mâine ne fură bucuria moemntului prezent. Eu nu cred că l-am apucat încă; dar fac un singur lucru: uitând ce este în urma mea şi aruncându-mă spre ce este înainte, alerg spre ţintă, pentru premiul chemării cereşti a lui Dumnezeu, în Hristos Isus. Fillipeni 3:13,14 Multe persoane rămân blocate în trecut. Despre trecut, un singur lucru poate fi făcut și acesta este să-l uităm. Noi toți greșim, dar când greșim, singurul lucru pe care-l putem face este să-L rugăm pe Dumnezeu să ne ierte și să mergem înainte. Toți suntem pe drumul aspirației noastre: Și chiar dacă nu toți am ajuns încă acolo, putem să ne bucurăm de viață și de aspirația noastră în viață, de călătoria vieții noastre. Ce putem face despre situațiile mai grele prin care trecem? Nimic. Singurul lucru pe care-l putem face este să uităm, să iertăm și să mergem înainte. Putem să-L rugăm pe Dumnezeu să ne ierte și să alegem să ne acceptăm și să ne iertem pe noi înșine, să uităm ce s-a întâmplat și să privim mereu înainte.
Dacă nu știi cum, vino alături de noi, la cursurile noastre. 
Cât timp din viața noastră am pierdut deja în regrete, resentimente. Întrebarea este: Ce facem cu restul vieții noastre? Până când nu învățăm să iertăm greșelile noastre și să refuzăm să trăim în regretele trecutului, nu ne vom bucura de viață. Și greșelile fac pearte din viața noastră de zi cu zi; și eu am trăit ani de zile "pedepsindu-mă" singură pentru greșelile din trecut. Căutam mereu să fiu mai bună, să-L mulțumesc pe Dumnezeu, dedicându-mă prea mult celorlalți și uitând de mine. Credeam că acesta era modul meu perfect de a avansa în viață, până când am înțeles că fără credință toul este cu neputință.
  Şi, fără credinţă, este cu neputinţă să fim plăcuţi Lui! Căci cine se apropie de Dumnezeu trebuie să creadă că El este şi că răsplăteşte pe cei ce-L caută. Evrei 11:6
 Chiar dacă greșim în viață și pierdem timpul nostru prețios, ca rezultat al acestor greșeli, să ne supărăm în loc să ne bucurăm de viață, nu ne ajută în nici un fel. Nu putem risipii momentul prezent, trăind în supărare pentru greșeli din trecut. Două lucuri greșite nu fac niciodată un lucru bun. Dacă ai greșit acum douăzeci de ani sau câteva minute în urmă, nu poți face nimic mai mult decât să-ți accepți greșelile, să-I ceri Lui Dumnezeu să te ierte, să primești iertarea, să ierți trecutul, să te ierți și să mergi înainte. Întreabă-te: Ce ai învățat din toate acestea? Poți cere mereu iertare și față de cei ce ai greșit, dar trebuie să te eliberezi de trecut pentru a te bucura de prezent și de viitor, alfel nu o să te bucuri de viață. Regretele fură momentul prezent. A avea credință în Dumnezeu, înseamnă a avea credință în momentul prezent. Dumnezeu are grijă de noi acum așa cum a avut grijă de noi în trecut, așa cum va avea grijă de noi și în viitor.
  Şi credinţa este o încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucrurile care nu se văd. Evrei 11:1
 Fără credință nu mă pot bucura de viață. Dacă aș pășii în afara credinței și m-aș opri din a crede, mi-aș pierde pacea interioară; și dacă mi-aș pierde pacea și bucuria se va duce odată cu ea….
  Nu regreta trecutul. Trăiește în prezent!

Copyright© Natural Living Tree™. Toate drepturile rezervate.
Sediul NATURAL LIVING TREE LLC:  7582 Las Vegas Blvd. S., Suite # 279
Las Vegas, Nevada, 89123, SUA
Toll Free si Fax Internațional SUA: +1-800-565-9475
Telefon în SUA: +1-702-538-0999
Telefon România: 0746 525 785

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu