Despre mine

Fotografia mea
Theta Healing România - Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008

10/24/2014

Elementele

Fiecare element este necesar vieții. Fiecare dintre aceste elemente conțin ambele aspecte, pozitive și negative și fiecare element se manifestă în funcție de celelalte. Toate elementele lucrează în armonie să creeze și să susțină viața.
Elementele
De când am fost mică îmi plăcea să mă uit la televizor, la filme documentare. Și acum îmi place. Când mergeam la școală, din când în când, ni se prezentau anumite filme; acestea erau și mai frumoase, pentru că le consideram o “pauză” de la orele de clasă. Îmi amintesc cum, în timp ce urmăream un film alături de colegii mei, profesorul ne-a spus: “Suntem aici”, arătând un punct pe Planeta Pământ care de fapt nu putea fi indicat cu precizie. Era prea mic comparativ cu întregul vast univers.
Eram afascinată de filmele documentare despre Planeta Pămâmt; priveam cu uimire râurile, munții, vulcanii, oceanele și vremea. Și acum îmi amintesc cuvintele profesorului: “Vedeți cum elemetele au sculptat acești munți?”
Atunci am început din ce în ce mai mult să apreciez elemente, deși îmi dădeam seama cât de puțin știam și înțelegeam despre acestea – dar curiozitatea mea era mare, precum dorința de a cunoaște și a descoperi cât mai mult despre ele.
Când vorbea despre elemente, profesorul se referea de fapt la vât, la apă, la soare și la modul în care vremea a transformat în mod spectacular peisajele.
Astăzi îmi dau seama că, cuvântul “elemente” înseamnă mult mai mult decât “vreme” și că acestea sunt de fapt energii principale ale creației în univers. Nativi Americani din Statele Unite ale Americii cu care mi-am petrecut mult timp în Arizona, foloseau energia elementelor în diferite ritualuri la care am participat și le asociau cu diferite instrumente, simboluri și puteri magice.
Fiecare element este necesar vieții noastre umane. Fiecare dintre aceste elemente conțin ambele aspecte: pozitive și negative și fiecare element se manifestă în funcție de celelalte. Toate elementele lucrează în armonie să creeze viața și să o susțină, precum Pământul se îmbină cu Apa care-l udă, cu Focul care-l încălzește; iar fără Aerul care-l înconjoară, ar fi o planetă fără viață.
Elementele sunt prezente în formă fizică manifestată și în formă de energie nemanifestată.
Elementele
Când ne gândim la elementele în formă manifestată, ne gândim la o mână de pământ pe care o simțimîn în mâinile noastre; la apa care ne spală, ne curăță, ne purifică; la aerul vital vieții noastre în procesul de respirație, la focul care ne încălzește casa și hrana și care arde în noi pasiunea de a fi.
Corpul nostru fizic este compus toate elementele în formă solidă, lichidă și gazoasă, dar și din grade subtile ale mateiei fizice sau ale elementelor.
Cănd ne gândim la elementele nemanifestate, ne gândim la energia imutabilă, energie creatoare a tuturor formelor de energie.
Această formă de energie este prezentă și în corpurile noastre, este energia necesară vieții corpului fizic, este stălucirea vieții, energia de distribuție a forței vitale emanată de soare, strâns legată de sănătatea fizică și a chakrelor corpului fizc.
Parte din această energie joacă un rol vital important și pentru sufletul nostru, la fel ca și pentru corpul fizic, determinând vindecarea. Tot această energie este factorul principal în telechineză și materializare.
Aceasta este o energie care se extinde peste tot, în întregul univers, dar care nu este nici formă, nici substanță; este energia care conține toate elementele în echilibru: Pămât, Aer, Foc și Apă.
Această energie reprezintă tărâmul potențialului infinit, a tot ceea ce este încă neexploatat. Este o energie de proiecție și recepție, o energia a vidului, ca un gol care de fapt nu este gol.
Aceasta este o energie infinită, fără direcție sau dimensiuni. Ar fi o încercare zadarnică de a defini indefinibilul…
De aceea te invit la cursurile noastre, pentru că cel mai bine poți înțelege elementele lucrând cu ele.
Ai nevoie să înțelegi și să trăiești în echilibru cu toate elementele pentru a a avea o viață echilibrată.
Caută-le în interiorul tău.
Copyright© Natural Living Tree. Toate drepturile rezervate.
Sediul NATURAL LIVING TREE LLC: 7582 Las Vegas Blvd. S., Suite # 279, Las Vegas, Nevada, 89123, SUA.
Toll Free si Fax: +1-800-565-9475. Telefon: +1-702-538-0999
Telefon România: 074 652 5785
c/o Clinica ProVita București
Str. Popa Savu nr. 16, Sector 1 – România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu