Despre mine

Fotografia mea
Theta Healing România - Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008

1/03/2015

Povestirile unui American Amstaff

Această iarnă m-a învățat să înțeleg valoarea micilor plăceri în viață. Fără frigul amar al iernii, nu aș fi avut oportunitatea de a aprecia caldura pe pielea mea - scuzați-mă, pe blana mea … fie că este vorba de șemineul din camera de zi, sau căldura din inima mea.
Povestirile unui American Amstaff
Pentru cei singuri de sărbători …
Și eu am învățat multe în viață. Am fost abandonat de mai multe ori și în cele din urmă adoptat.
Această iarnă, mai mult decât în oricare alt moment, are un impact profund asupra mea. Dintre toate celelalte sezoane, iarna m-a învățat multe aspecte pentru care sunt recunoscător:
M-a învățat să înțeleg valoarea micilor plăceri în viață. Fără frigul amar al iernii, nu aș fi avut oportunitatea de a aprecia caldura pe pielea mea – scuzați-mă, pe blana mea … fie că este vorba de șemineul din camera de zi, sau căldura din inima mea.
Am învățat că fericirea și „caldul” vine din interior, chiar în mijlocul acestui sezon de sărbători – care a devenit, într-un anumit fel, atât de comercial – și care m-a făcut la nesfârșit recunoscător pentru lucrurile mici: pentru o zi bună, chiar cu zăpadă….
Și chiar dacă te simți singur sau singură în acest sezon, învață să apreciezi lucrurile mărunte, așa cum făceai atunci când erai copil.
Soarele va reapărea mereu. Chiar dacă furtunile de iarnă par de nesuportat pentru mulți, chiar pentru cei care cred că soarele nu a avut niciodată de gând să se întoarcă, mereu a făcut-o! S-a întors printre noi și în inimile noastre. La disperare, griji sau stres, există întotdeauna o rază de lumină!
Nu lăsa să treacă pe lângă tine posibilitatea de a regăsi calmul și fericirea. Poți face o plimbare în parc. Uneori cu toții avem nevoie de o evadare. Pe mine acum, nu are cine să mă ducă în parc. Tu poate nu depinzi de nimeni și nimic să alegi să te plimbi! Privește viața ca pe o călătorie.
Permite-ți o pauză. E în regulă dacă te simți frustrat sau frustrată din când în când, dar nu lăsa stresul să aibe un efect asupra ta. Și de ce ai fii supărat pe tine ? Nu fi supărat pe tine pentru circumstanțele vieții!
Fii deschis la flexibilitate, chiar dacă ai nevoie de mai multă rezistență în timp ce te deplasezi pe câțiva centimetri de zăpadă. Nu te grăbi. Nu viteza prin zăpadă contează; nici sezonul prin care treci prin viață. Înțelege prioritatea în viață – aceasta te va ajuta să apreciezi ce-i drept în fața ta, pentru că vei avea timp să observi totul dincolo de aparențe.
Iarna nu s-a ascuns în inima ta! Rămâne conectat la Dumnezeu, în fiecare zi din viața ta!
Îmbrățișează noi aventuri. Da, chiar dacă te sperie. Fii deschis la lucruri noi – chiar la activitățile simple, în aer liber – îți va permite să ieși din zona de confort și te va împinge să faci lucruri pe care nu ai crezut că le poți face.
Permite-i acestui sezon să îți ofere o lecție importantă.
Această lecție este un pic personală pentru mine. Această iarnă va fi întotdeauna sezonul în care am devenit cu adevărat un American Amstaff, sezon în care am realizat câteva dintre obiectivele mele. Este sezonul care a creat noua mea viață – și sezonul care mi-a dat șansa de a o sărbători!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu