Despre mine

Fotografia mea
Theta Healing România - Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008

1/06/2015

Rezolutiile noului an, bune sau nu ?

Problema rezoluțiilor este că acestea sunt propuse pentru viitor, dar dacă în viitor întâmpinăm sentimente pe care nu le dorim, ce am face?
Rezolutiile noului an, bune sau nu ?
Am intrat în Noul An. A trecut și o parte din timpul sărbătorilor, iar acum urmează timpul rezoluțiilor, al obiectivelor pentru noul an.
Dar de ce multe persoane se gândesc deja la noi proiecte, la noi obiective sau la noi rezoluții ? Poate pentru că le este atât de ușor să se gândească mai mult la pierderile anului trecut, decât să-și amintească de câștiguri !
Problema rezoluțiilor este că acestea sunt propuse pentru viitor, dar dacă în viitor întâmpinăm sentimente pe care nu le dorim, ce am face? Dacă realizeazăm intenția acestor rezoluții, ne-am simți foarte bine despre cine suntem și unde suntem în viețile noastre. Dar dacă nu le-am realiza, am crea o realitate în care nu ne vom simți bine.
Aici e conflictul. Ne proiect sentimentul de bine în viitor: a ceea ce suntem, unde suntem, ce facem și cine suntem. Dar dacă nu ne-am simți bine despre cine suntem acum, unde suntem acum, ce suntem acum și ce facem acum, proiectăm totul în viitor?
Noul An este cu adevărat un timp pentru a sărbători ceva nou; nu ar avea nici un sens să nu sărbătorim acest moment, din cauza unui viitor pe care ni-l imaginăm. Concentrându-ne pe un viitor imaginar, nu putem fii în acum!
Așa că, la fel ca pisicuța mea Zâna Zânelor, am ales să încep Noul An cu o singură rezoluție care nu se concentrează pe un viitor, ci pe acum ! Soluția este momentul prezent. Revoluția este alegerea momentului prezent – alegerea momentului de a fi exact așa cum este; alegerea de a fi exact așa cum sunt; alegerea de a trăi tot ceea ce trăiesc acum; alegerea de a simți exact ceea simt acum. La urma urmei, tot ceea ce este, este în acest moment, acum!
Aceasta este rezoluția pentru acest an, 2015 și sunt exact unde ar trebui să fiu. Fac exact ceea ce ar trebui sa fac. Sunt exact cine sunt și cine ar trebui să fiu în acest moment, pentru că acest moment nu este o nuanță a unei rezoluții din trecut – este complet așa cum este.
Rezoluția mea este aceea de a sărbători acest moment, de a mă sărbători pe Mine cu iubire și compasiune!
Eu nu am văzut-o niciodată pe Zâna Zânelor – pisicuța mea, să-și facă noi proiecte pentru Noul An ! Ea trăiește momentul și se bucură de fiecare clipă.
Zana Zanelor
Este crudă ideea promisiunilor pentru noul an, promisiunilor noilor diete sau a angajamentelor de a face mai multă gimnastică în urma celui mai aglomerat seson. Ca rezultat, am întâlnit mulți prieteni care au intrat deja în Noul An cu un sentiment de copleșeală. Nu este de mirare că multe promisiuni nu se împlinesc.
Există însă un pas important și esențial pentru toate rezoluțiile: Toate au nevoie de energie – iar energia este singurul lucru de care avem nevoie la sfârșitul sezonului de vacanță.
Aici se află secretul: Înainte de abordarea oricărei promisiuni cu noi înșine, avem nevoie în primul rând să recuperăm energia epuizată în sesonul sărbătorilor.
Începe 2015 cu o energie abundentă, îngrijiește-ți corpul cu alimente sănătoase și mintea cu gânduri pozitive !
Schimbă-ți modul de a gândi !
Gândește pozitiv, gândește Theta Healing cu Cristina G Hlusak, Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008.
Vino alături de noi și de Zâna Zânelor. Începe acum !Cristina G Hlusak, Reprezentant Theta Healing în România din 2008, cu certificat de Maestru ThetaHealing® și cu Certificat în Științe ThetaHealing®
Cristina  Hlusak- Theta Healing Floare la urecheTheta Healing? Floare la ureche!
Tu cu cine faci Theta Healing?
Fă primul pas!
Contacteză-ne acum!
www.arborele.ro
cristina@thetahealing.ro
TEL: 0746 525 785
Copyright© Natural Living Tree. Toate drepturile rezervate.
Sediul NATURAL LIVING TREE LLC: 7582 Las Vegas Blvd. S., Suite # 279, Las Vegas, Nevada, 89123, SUA.
Toll Free si Fax: +1-800-565-9475. Telefon: +1-702-538-0999
Telefon România: 074 652 5785
c/o Clinica ProVita București
Str. Popa Savu nr. 16, Sector 1 – România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu