Despre mine

Fotografia mea
Theta Healing România - Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008

10/27/2014

Ai grija de tine

Dacă ne schimbăm stilul de viață, se schimbă totul în interiorul nostru precum și în exteriorul nostru. Dacă ne iubim, avem grijă de noi; iar dacă avem grijă de noi, înțelegem cât de important este să ne dedicăm mai mult timp nouă înșine, să ne iubim.
Ai grija de tine
Corpul nostru are o capacitate extraordinară de a se transforma sau vindeca mai repede decât credem noi. Dacă ne schimbăm stilul de viață, se schimbă totul în interiorul nostru precum și în exteriorul nostru. Dacă ne iubim, avem grijă de noi; iar dacă avem grijă de noi, înțelegem cât de important este să ne dedicăm mai mult timp nouă înșine, să ne iubim.
Știu că în zilele de azi avem mai puțin timp pentru noi, dar dacă acel puțin timp cu noi îl gestionăm mai bine, schimbând stilul nostru de viață, se schimbă viața noastră, se transformă corpul nostru; astfel, de cele mai multe ori dispar afecțiunile, durerile sau sentimentul de epuizare.
Știm că modul în care alegem să trăim viața sau alegem ceea ce mâncâm influențează sănătatea noastră. Sțim că dependențele de orice fel influențează modul nostru de viață, inclusiv sănătatea noastră. Știm că țigările, de exemplu, nu ajută și totuși multe persoane aleg să fumeze. Știm că dulciurile în exces nu ajută și totuși multe persoane depind de ele. Știm că alcolul în exces nu ajută și totuți alcolul domină multe persoane.
Am întrebat multe persone:
“De ce mănânci atât de mult?” 
“Fumezi?” 
“Bei atât de mult?” 
“Îți peirzi atât de mult timp la televizor sau pe internet?”
Și mi-au răspuns:
“Nu înțelegi; toate acestea mă ajută să trec peste aspecte emoționale, mă ajută să trecă ziua.”
A trece ziua, pentru cei care se simt singuri, deprimați, izolați, abandonați, uitați, sau neglijați, este important.
Cineva mi-a spus:
“Vezi, în acest pachet de țigări am 20 de prieteni. Acum ce vrei, să mai lași fără ei?”
Alcineva mi-a răspuns:
“Când mă simt singură mănânc cât cuprinde. Este ca o anestezie pentru durerea pe care o simt… Mâncarea îmi umple golul din stomac, sau mă ajută să mă eliberez de nodul pe care-l simt în gât din când în când.”
Acesta este primul pas către transformare: conștientizarea că mâncarea sau țigările ne pot ajuta în momentul în care nu găsim confort. Aspectul pozitiv al durerii este că ne atenționează că ceva nu “merge” în viața noastră; și dacă suferim, chiar suferința ne poate ajuta să găsim alte soluții sau să facem alte alegeri în viață, să schimbăm modul de viață, să transformăm viața!
grija de tine cu Dmnezeu
Ce-ar fi dacă am privi totul dintr-o altă perspectivă? Ce-ar fi dacă am putea transforma suferința în ceva diferit? Nu spun că avem nevoie de suferințe ca să fim ajutați, dar dacă am fi ajutați de persoane care ne pot motiva? Dacă aceste persoane ne pot ajuta la un nivel mult mai profund, cu siguranță și transformările vor fi mai profunde și astfel ne vom simții mai bine. Văzând totul dintr-o altă perspectivă se schimbă totul.
Scopul nostru în viață este să ne bucurăm de viață, de bucurie, de plăcere, de libertate și de iubire. Poate că dorința noastră de a fi liberi, de a fi în controlul vieții noastre este mai puternică decât dorința de a fi sănătoși. De aceea te invit la următoarele cursuri Theta Healing.
La aceste cursuri, vei învăța să identifici ce te blochează și să transformi ceea ce nu fucționează în viața ta. LaCursul Theta Healing Rhythm de exemplu, vei vedea că dietele nu funcționează, pentru că îți prescriu ce poți să alegi și ce nu poți să alegi; ce poți să faci și ce nu poți să faci: Dacă mâncarea îți oferă plăcere, bucurie sau confort, este ca și cum o dietă ți-ar prescrie că nu poți avea toate acestea. Cine va începe o astfel de dietă, cu siguranță repede va renunța.
Multe dietele pot începe cu frica că, cine nu va urma programul prescris cu precizie, se poate îmbolnăvi. Atâta timp cât programul dietei este de frică sau de boală, indiferent de motivație, acea persoană nu va reuși, pentru că frica nu este un impuls motivant.
Dacă am alege măncarea ca fiind bună sau rea, nu ne-ar motiva, pentru că ne-am găndi că am fi o persoană bună sau rea, în funcție de ce vom mânca. Dacă ni s-ar impune o transformare, nu ne vom schimba, pentru că forța și voința de impunere nu au nimic de-a face cu libertatea, iubirea, plăcerea sau bucuria, iar dacă am fi constrânși să facem ceva, am opune rezistență.
Transformarea este o alegere care vine din interior. Această alegere nu va veni niciodată din vină, neâncredere, umilință, resentimente sau frustări.
Tehnicile Theta Healing ne ajută să ne transformăm, identificând și transformând rădăcinile emoțiilor noastre, programele sau convingerile care pot fi cauza acestora.
A avea gijă de tine înseamnă a fi mai mult cu tine; înseamnă a te cunoaște mai mult pe tine, a avea mai multă încredere în tine. Încrederea în tine înseamnă să te simți în siguranță; să privești mai mult în tine și să ții cont mai puțin de părerile altora despre tine.
Tehnicile Theta Healing te ajută să te conectezi mai mult la tine și să-ți regăsești pacea interioară. Rugăcinea și meditația te ajută să-L regăsești în tine pe Dumnezeu, inteligența infinită care ți-a dat viață și care te poate ajuta în viață.
Ți s-a întâmplat vre-odată ca în timpul nopții să găsești în tine soluțiile unei probleme care poate te îngrijorau? Sau să auzi în tine o voce blândă, care-ți șoptește cu atîta claritate ce poți face să ai mai multă grijă de tine? Este acel glas din interiorul tău care te ghidează în șoaptă, dar pe care nu-l poți auzi dacă ești prea mult în exteriorul tău.
Rugăciunile și meditațiile de la cursurile noastre te ajută să asculți glasul din interiorul tău și să ai o minte mai clară cu care să percepi mesajele.
Am învățat să-mi ascult vocea interioară și să am încredere în ea. Noi toți o putem face. Dacă învățăm să ascultăm acea voce din interior în tăcere, liniște și calm, o putem asculta și în momentele de stres sau când avem mai multă nevoie.
Dumnezeu are grijă de noi, dar dacă ne oferim nouă mai mult timp, mai multă înțelegere și mai multă cunoaștere și noi avem mai multă grijă de noi.
Vino alătrui de noi.
Copyright© Natural Living Tree. Toate drepturile rezervate.
Sediul NATURAL LIVING TREE LLC: 7582 Las Vegas Blvd. S., Suite # 279, Las Vegas, Nevada, 89123, SUA.
Toll Free si Fax: +1-800-565-9475. Telefon: +1-702-538-0999
Telefon România: 074 652 5785
c/o Clinica ProVita București
Str. Popa Savu nr. 16, Sector 1 – România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu