Despre mine

Fotografia mea
Theta Healing România - Reprezentant Oficial Theta Healing România din 2008

11/02/2014

Fii fara griji

Fii fara griji
Marta şi Maria.
“Pe când era pe drum, cu ucenicii Săi, Isus a intrat într-un sat. Şi o femeie, numită Marta, L-a primit în casa ei.
Ea avea o soră numită Maria, care s-a aşezat jos la picioarele Domnului şi asculta cuvintele Lui. Marta era împărţită cu multă slujire, a venit repede la El şi I-a zis: „Doamne, nu-Ţi pasă că sora mea m-a lăsat să slujesc singură? Zi-i, dar, să-mi ajute.”
Drept răspuns, Isus i-a zis: „Marto, Marto, pentru multe lucruri te îngrijorezi şi te frămânţi tu, dar un singur lucru trebuie. Maria şi-a ales partea cea bună, care nu i se va lua.” Luca 10: 38 – 42
Marta era îngrijorată, plină de anxietate și frică despre multor lucruri, dar Maria era procupată de un singur lucru.
Multe persoane în ziua de azi fac ceea ce făcea Marta; aleargă prin viață, încercând să-i impresioneze pe toți, să facă totul perfect. Și eu am fost la fel cândva. Alții sunt preocupați mai mult de reputația lor și de ceea ce cred alții despre ei. Alți muncesc până numai pot și simt că numai atunci pot fi apreciați de ceilalți. Alții chiar au resentimente despre toți acei oameni care sunt ca Maria, acei oameni care se bucură de ceea ce fac și de ceea ce sunt într-un mod natural, pur și simplu, fără să se forțeze prea mult.
Bine-nțeles ca mereu este un timp pentru muncă, timp în care să simțim că am realizat ceva.
„Tatăl Meu lucrează până acum; şi Eu, de asemenea, lucrez.” Ioan 5:17
Biblia ne învață că trebuie să lucrăm, dar și să ne bucurăm de roadele muncii noastre – și când o facem, Tatăl nostru care este în Ceruri ne va bucura. Dar mulți dintre noi muncim până ne pierdem echilibrul.
Marta și Maria aveau un echilibru. Noi însă, de multe ori, nu suntem nici ca Marta, nici ca Maria. Și eu am fost la fel. Îl iubieam pe Dumnezeu, însă nu învățasem încă cât de frumoasă este viața pe care El mi-a dăruit-o, ca să mă bucur de ea.
Găsește-ți și tu echilibrul în viață.
Învață cum.
Vino alătrui de noi.
Copyright© Natural Living Tree. Toate drepturile rezervate.
Sediul NATURAL LIVING TREE LLC: 7582 Las Vegas Blvd. S., Suite # 279, Las Vegas, Nevada, 89123, SUA.
Toll Free si Fax: +1-800-565-9475. Telefon: +1-702-538-0999
Telefon România: 074 652 5785
c/o Clinica ProVita București
Str. Popa Savu nr. 16, Sector 1 – România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu